torsdag 27 januari 2011

I ♥ Amsterdam




Här hemma råder det isolering efter magsjukan från hell. Dennis är på jobbet, men vi andra håller oss hemma för att inte smitta någon annan. Men vi ser ljust på framtiden och mår väldans bra.

När isolering råder är det väldigt passande att längta till andra ställen. Amsterdam är vad jag längtar till. Skulle ge mycket för att få åka tillbaka dit och spendera våren där. Amsterdam i mitt hjärta. En fantastisk vacker stad med puls och liv. Kontrasternas stad. Vackra kanaler och otroligt vackra byggnader.
Det är lite som att en del av mig fattas, som bara kan läggas till rätta om jag är i Amsterdam. En härlig förälskelse i den staden helt enkelt.
Får åka dit och hälsa på min kära vän Sanne när Junia blivit lite större. Tills dess tittar jag på bilder därifrån och längtar.

Inga kommentarer: