torsdag 25 november 2010

Härliga torsdag

Vi trotsade ovädret med snö och blåst och gick ut en promenad idag. Hurtigt och otroligt skönt, efteråt. =)
Målet var Polhem och fika hos en av mammorna. Så vi gick i snömassorna och kämpade oss fram. Men det var det väl värt. =)
Hembakat bröd, pålägg i massor och smarrigt te. En toppendag med alla trevliga mammor.

Sen en promenad i fortsatt snöyra till tåget. In till stan för andra sessionen med min coach. Fy fan vilken härlig grej att göra. Sitta och få en chans till återkoppling på sina tankar och idéer. Vi gjorde en övning i dag som jag kommer ha nytta av i många situationer. Efter en timmes konstant tänkande och pratande var jag trött men nöjd och belåten. Ska låta allting sjunka in och tänka efter hur jag ska förvalta det jag lärt mig om mig själv.

Nu slappar jag i sängen med Bounce och lyssnar med ena örat på min sovande ljuvliga dotter.

Inga kommentarer: