tisdag 30 november 2010

Härliga liv

"I could die right now, I'm just … happy. I've never felt that before. I'm just exactly where I want to be."

Från den underbara filmen Eternal sunshine on the spotless mind.

Jag ligger i sängen och liksom smygskriver och håller nästan andan. Junia sover sedan nån timme tillbaka, och jag hoppas att hon fortsätter med det. Jag gillar den positiva utvecklingen som skett de senaste nätterna. Och vad gör det att jag måste somna tidigt, det är ju bara bra. Bra träning inför torsdagsmorgonen, huga, då står alarmet på 5.30. Föreläsningarna i Uppsala börjar, ser både fram emot det och vill lika gärna ha det gjort...

Jag har en otroligt skön känsla i kroppen, är tillfreds med tillvaron. Har trevliga sociala möten som ger mig en inneboende kraft. Att jag börjat med coachning har gett mig en större förståelse för mig, och mina behov.

Jag ska släcka lampan nu och fundera över de underbara saker jag har i livet och vad det ger mig.

Önskar er alla en härlig nattsömn.

Inga kommentarer: