tisdag 1 juni 2010

Tisdag, 1 juni

Värme och klåda, det är inte en bra kombo. Helst skulle jag bo i ett badkar med iskuber och porlande bäckvatten.
Men istället sitter jag i soffan och glor på svtplay och äter piggelin.
Jag försökte husera nere i källaren, men eftersom spindlarna verkar alldeles för sociala så blev det inget långvarigt besök, synd eftersom det är så svalt där.
Men en tvätt startade jag åtminstone. Så jag kan säga att jag gjort något idag.
Annars har jag inte gjort mycket. Jag tog bilen till hemköp och införskaffade lite middag, men det var ju typ allt. Blev inte många steg, lite för mycket nedre tryck (eller vad jag ska kalla det).

Väntar på att det ska bli svalt och kväll så jag kan sätta mig ute.
Eller ska man kanske planera in en biofilm till kvällen, lagom risky så där 5-6 dagar efter beräknad förlossning...

1 kommentar:

Camabo sa...

Vi var och såg Spindelmannen 3 precis innan jag fick värkar så kör på det du! Och akta dig för pigmentfläckar när du solar.