onsdag 2 juni 2010

Fint folk kommer tydligen sent...

Kim räddade mig från att ruttna bort i soffan igår. Hon ville ha middagssällskap i centrum. Självklart. På 20 min stod jag färdig i centrum, hade då både hunnit duscha och hänga en tvätt. Lite snabb kan jag allt vara, trots man är höggravid.

Idag ska jag fundera på om det eventuellt kan vara aktuellt med en lunch på Ulriksdals värdshus. Tydligen ska några från jobbet dit, men jag vet inte om jag orkar "stressa dit".
Pappa ska komma över med en apoteksleverans. Och jag borde hålla i mina slantar.

Ser ut att bli en ljuvlig solig dag, så kanske lite mer färg på kroppen. Just i denna stund så kliar det något mindre, men natten har varit förjävlig. Vet inte hur många timmar jag fått sova. Men det kan jag ju ta igen under dagen. Ska ringa mvc idag och höra mig för angående klådan.

Har köpt en liten godsak till mig idag, ska unna mig den under dagen, smarr...

1 kommentar:

Camabo sa...

Ååååå de där är hur goda som helst! *dreggel dreggel* Om inte klockan var så mycket skulle jag slänga mig in i bilen och åka till ICA Maxi och köpa en på stört!