fredag 4 juni 2010

MVC-koll och korta naglar

Natten var inte skoj, ska det fortsätta så här så kommer jag inte vara utvilad till förlossningen.
Jag klippte av mina långa, fina och fantastiska naglar nu på morgonen. Att vara föräldraledig sjukgymnast hade ju den fördelen, att jag kunde låta mina naglar växa och bli riktigt fina. Hart använt nagellack och verkligen fått gotta mig i fina naglar. Men nu insåg jag ju att de gjorde mer skada än nytta (men fasiken vad gött det var att klia med dem) och nu är de borta. Korta stumpar som är relativt odugliga att klia med är kvar.
Hoppas det hjälper.

Ska snart iväg till MVC för min sista koll (förhoppningsvis), får väl eventuellt ett preliminärt eller definitivt igångsättningsdatum. Den envisa krabaten vill ju tydligen ligga kvar där inne och gotta sig så länge som det bara går.

Sen kommer Helena hit på lunch, måste hitta på nåt smaskigt, men som går snabbt att laga. Är det fusk med färdig potatissallad och rostbiff?

Inga kommentarer: