tisdag 18 maj 2010

slappardag...ar

Jag kommer inte ens ihåg hur länge jag gått hemma nu. Är det kanske 3 eller 4 veckor? I don't know!
Men det är ganska skönt, fast lite långtråkigt. Speciellt eftersom jag är ensam om dagarna och saknar pengar att göra nåt kul för. Idag har dagen bestått av fackligt arbete på förmiddagen (duktigt gjort), lunch ute i stekande sol, sen en middags tupplur på 2 timmar och sen lite tvätt och disk efter det.
Nu segar jag ju framför datorn igen. Väntar på Dennis som är på pappakurs och lär sig allt han behöver vet. =)
Funderar kring middagsplaner, men orkar inte ta det så långt som att laga mat.

Imorgon blev vi bjudna på 17 års firande i Skarpnäck, så nu måste jag leta fram kläder jag kan visa mig ute i. Samt hitta present, men jag antar att presentkort på HM alltid går hem. Ser fram emot att få komma ut och träffa lite folk oxå.

Vi köpte en grill igår!!! Så nu jäklar ska här ätas hamburgare, grillspett och frukter. Smaskens. Ser verkligen fram emot sommarens middagar på vår uteplats.
Ja just det, vi har ju inget bord ännu. Måste se till att vi införskaffar det snart, så jag kan sitta under parasoll och lata mig ordenligt. =)

Nej nu ska jag bädda sängen, bättre sent än aldrig...

1 kommentar:

Camabo sa...

Meh! Inte behöver du ha tråkigt heller. Ring så kommer jag! Eller så är det bara att komma hit. Du kan få följa med till öppna förskolan och se hur din framtid kommer att se ut ;o)