onsdag 12 maj 2010

Barnvagnsmontering och bullbak

Här skulle det komma en bild på den nymonterade barnvagnen, men eftersom mitt bäcken brinner och känns som det ska spricka upp så kommer jag inte upp för trappan för att hämta kameran, så jag får behålla bilden av perfektion för mig själv. =)
Den är grön och fin, så fin. =) Nu är det nästan klart för leverans av bebis.
Ska få tag på barnsängen oxå, sen jäklar kan jag klämma ut.
Och det känns ju onekligen som om kroppen gör sig redo för leverans.
Jag har i och med detta fått en större förståelse för de patienter med bäckensmärta jag haft, fy satan för att gå då här sedan vecka 20 eller tidigare...

Bullbaket är i full gång, degen står på jäsning och ska snart bakas ut till nya fina bullar. Har ju gått kurs och fått godkänt av Kim, så nu ska jag banne mig klara av att baka själv. Återstår att se hur de blir.



Imorgon blir det brunch hos syrran och hennes sambo som fyller år på fredag, så då har man morgondagens uppgifter klara för sig. Har köpt bra presenter åt honom, något jag ju så klart inte kan skriva om här... =)

1 kommentar:

Camabo sa...

Är det månne en limefärgad vagn? Jag kollade på den på emmaljunga.se och den var verkligen urtjusig! Snart, snart, snart slipper du alla bäckenplågor och kan sitta och snufsa på en liten bebis istället =)