onsdag 26 maj 2010

Rabarberpaj, smakar sommar


Har precis avnjutit nybakad rabarberpaj med vaniljglass. Supersmarr.
Vi har ju en hel del rabarber i trädgården, så det var på tiden jag lagade något.
Till middag stekte jag upp mörad fläskytterfilé som jag serverade med färskpotatis och en kall sås. Mums.
Riktig liten husmor ikväll. =)

Nu segar jag framför datorn och önskar att tiden skulle stanna lite granna, så att Dennis hinner med allting jag vill att han ska hinna med. =)

Jag ska troligen in till jobbet imorgon och lämna lite papper om min föräldraledighet som jag tydligen inte hade fyllt i, eftersom jag inte visste att man skulle det.
Ska ändå till sumpan för att hämta Dennis för att åka till MVC en sista gång (förhoppningsvis), så då kan jag lika gärna slänga in pappren till jobbet.

Lite mer färg har jag fått i ansiktet idag, men har fortfarande raka vita streck ovanför knäna, inte allt för snyggt.

Inga kommentarer: