lördag 6 oktober 2007

Jobb

Nu har två veckor gått på nya jobbet. Ny stad, nya kollegor, nya arbetsuppgifter. Snacka om att jag e slutkörd på kvällarna. Jag bor i ett kyffe på 13 kvm , delar dusch, toalett och kök med 7 andra. 7 st som jag inte ens sett sedan jag flyttade in för en vecka sedan. Jag ser bara deras rester i kylen och deras hår i duschen.
Jag införskaffade mig nya gardiner, på myrornas (asbra ställe för fynd) och en kruka till en blomma. Så det går ann att bo där, tills jag hittar nåt annat. Jag letar för fullt och min gräns går vid 3500 kr i månaden. Så nån som vet nåt? Don't hesitate to call me!
Veckans höjdpunkt var när EA flyttade ner och började jobba i samma stad. Underbart med sällskapet!
Nu blir det middag och mys med älsklingen som blir 32 imorgon.
Stort släktkalas där vi ska sammanföra våra familjer för första gången...

Inga kommentarer: