fredag 21 september 2007

Fredag!!!

Idag var det möte med kansliet för att se om vi är på samma spår när det gäller sjukgymnastdagarna. Och det verkar vi vara. Så jag går en krasch-course i politik nu. Så jag vet vad jag ska fråga om när vi har vår hearing.
Bra möte och vi ligger bra till i planeringen. Imorgon är det dags för nästa möte. Då ska vi i styrelsen sammanställa våda uppgifter på dagarna samt utnämna vem eller vilka som får årets stipendium.
Sen har jag insett att jag börjar glömma en massa saker. Är nog lite förvirrad nu. Jag hade helt glömt av SACO's ordförande nätverk, så jag är uppbokad på jobb då. Men jag hoppas verkligen att det löser sig, för jag vill verkligen gå.
Sen fick jag höra att jag är känd, en av mina kommande kollegor hade frågat om det var jag som var LSR-stud Hanna. Och det är det ju! Hoppas bara att det innebär något bra.
Nu ska jag planera middagen och eventuellt kolla lite mer på min packning. Det är en hel del grejjer man vill ha med sig...

Inga kommentarer: