onsdag 19 september 2007

Ångest! Jag ska lämna Stockholm om 5 dagar. Förvisso för ett jobb som jag tror kan bli kanon och med kollegor som verkar toppen. Men jag funderar och tänker på det som jag lämnar kvar hemma.
Mycket tankar snurrar runt i huvudet nu. Humöret far upp och ner och jag vet inte vad jag kommer att känna nästa minut. Men jag antar och hoppas att det avtar när jag väl är på plats.
Idag bokade jag in mina första tre nätter på vandrarhem. ska dela rum med tre andra, men jag tror ändå att jag får tid till att sitta själv och fundera kring mitt nya jobb. Sen är det nära till jobbet.
Okej, nu ska jag sluta grubbla och försöka få lite sömn.
Btw, dagen i dag var kanon. Jag träffade en fd kursare och vi fikade och promenerade genom Stockholm. Hittade en höstkappa som jag blev kär i, men i nuläget har jag inte råd med 700 kr. Vilket är surt eftersom jag sällan hittar en jacka som passar.
Middag åt jag med Hasse på Biffi. Sen promenerade vi en sväng i Stockholm by night.
Nu, sova!

Inga kommentarer: