onsdag 12 september 2007

Full rulle

Den här dagen har gått super snabbt. Vaknade, kollade mailen och fejsboken. Snabb frukost sen bilen till Sollentuna och hämtade upp Sarah, vidare till Barkaby outlet. Där shoppade jag 4 nya cd-skivor, det var år och dar sedan jag köpte någon skiva. Internet är billigare. Men idag var det rikigt skoj att gå runt och verkligen se vad det finns för skivor ute på marknade som är värda att köpa. Dagens skörd: Weeping willows, Rufus Wainwrigt, Miss Li och Metallica (The black album). Hade även turen att hitta min absoluta favorit film på dvd för ynka 45 spänn, nämligen Pianot. Bara här så var ju dagen gjord. Men inte räckte det med det. Nej nej, jag hittade även ett par grymt snygga och sköna träningsskor, i vitt och turkost från puma. Har kostat 999 och jag fick dem för 399, ett riktigt kap. Jag tränade in dem på veckans grymmaste muskelpass. Trodde jag skulle kräkas efter halva, men på något sätt hade jag ännu ork kvar att ta mig igenom resterande och faktiskt göra fler reps än jag trodde.
Det blev även två besök på IKEA under dagen. Jag älskar IKEA, utom när det kommer till cd-hyllan Benno i ekfanér. Vi började eftersöka den i maj/juni. Men restnoteringar och tillfälliga lagerstopp har gjort att vi varit utan. Vi har åkt i onödan till IKEA 4 gånger, då hemsidan angett att de funnits hemma. Idag fick jag först ta mig till barkabys IKEA och sedan på kvällen till kungens kurvas dito.
Men idag så kom vi hem med två cd-hyllor!!! Dagen var ännu en gång gjord!!!!
Nu blir det sova av, ska orka ta mig igenom ännu ett muskelpass imorgon. Jepp, just för tillfället gillar jag träningen skarpt!

Inga kommentarer: