måndag 17 september 2007

Superhelgen!

I fredags var det skumpa-party! Så roligt att så många kunde dyka upp med så kort varsel. Speciellt de som jag inte träffat på så länge, sen hade vi så mycket kul att prata om.
Av mina underbara vänner fick jag himmelsk choklad, vitt vin och mina favvisar: liljor.
7 skumpa flaskor avverkades, lite whiskey och groggar. Humöret var på topp.
Kvällen avslutades på McDonalds.
Lördagen innebär jobb, mycket trött efter lite för lite sömn, men inge bakis. Segdragen dag på jobbet med få kunder.
Kvällen tillbringades hos Dennis bror i Uppsala. God mat och vin och mycket trevligt sällskap.
somnade som en stock i bilen hem, vägarna från Uppsala är mycket mörka och tråkiga.
På söndagen slappade jag medan Dennis var iväg och spelade Quake 4 hos en kompis. Men mysig middag med vin och kycklingsallad blev en toppen avslutning på en mycket mysig helg. Mer sånt!

Inga kommentarer: