torsdag 25 oktober 2007

Money

Lön imorgon! Känns skönt att vara "vuxen" igen. Har suttit och bokat in mina resor fram till årsskiftet, pengar som rullar ut så fort de kommit in på kontot.
Imorgon är det som bekant fredag igen, vilket innebär STOCKHOLM!
Har fått frågan på jobbet när/ min sambo ska flytta hit. Som om det kommer att hända. Dels tror jag inte att han är särskilt sugen på det. Sen så har jag ju bara ett vikariat, inte flyttar man hela familjen för det. Fortsättning följer säkerligen.
Förra helgen som gick var en lugn avkopplande helg med massa sömn och mys.
Vi hann även med Armicas namngivningscermoni på söndagen. Fint och trevligt. God gulaschsoppa och smarrigt bröd som Jörgen stått för. Dagen avslutades med middag hos mina föräldrar. Sen hade jag lyxen att få sova hemma på söndagen. Visst tidig morgon på måndagen men när jag väl kom till jobbet var jag go och glad som attan.
Nu ska jag slappa framför tv'n innan jag packar inför morgondagen.

Inga kommentarer: