onsdag 22 augusti 2007

Vad gör jag om dagarna egentligen? Den frågan fick jag idag av min käre sambo. Och helt ärligt så vet jag inte riktigt. Men jag söker jobb, pysslar lite hemma och får tiden att gå. Samtidigt som jag sentimentalt inser att sommaren är slut och att jag precis som vanligt inte med allt som jag så gärna velat göra. Som att gå på Gröna Lund, bada efter en svettig cykeltur, fika i parker mer kompisar. Jag har pinsamt nog inte badat en enda gång i svenskt vatten den här sommaren. Men som tur är så kommer det ju fler somrar.
Har haft så mycket i huvet som upptagit all min kraft, och nu när det har "fallit" bort så känner jag en otrolig trötthet. Jag skulle nog kunna sova bort mina dagar, men det skulle ge mig allt för mycket ångest.
Tror att jag kryper ner i sängen med en god bok istället för att sitta framför datorn och dega.
God natt!

Inga kommentarer: