torsdag 30 augusti 2007

IKEA

I love IKEA! Oavsett hur man mår och hur lite pengar man har så blir humöret på topp genom ett besök i möblernas förlovade land.
Jag fick en heldag med Sarah. Vi åkte och kollade på hela hennes liv, som finns på ett lager ute i Aspudden. Sen blev det ett besök till sjukhuset, för att lämna av lite av mitt blod.
Sen stack vi omedelbums till Barkaby och käkade grymt god (läs: onyttig) lunch på pizza hut. Man måste vara mätt i magen när man ska gå och få inspiration på IKEA.
Jag hittade fina gröna tallrikar till mycket bra pris, 8 st för 72 (72) kr. Sen ett nytt överkast, lite blommor, en insats till min garderob, vinglas, kakform och så klart en toalettborste.
Och humöret blev på topp. Jag klarade tom av att fixa hemma på kvällen. Kanske att segdimman lättar nu.
Nu är det dags för frukost.

Inga kommentarer: