onsdag 6 oktober 2010

Ny jacka

Idag hade jag en lika trevlig dag som vanligt hemma hos Camilla. Smarrig lunch och äppelkaka som var söt som få. Känns skönt att det finns oaser i min vardag, tack för det.

Sen skulle jag vara duktig och plugga järnet på eftermiddagen, men det blev inte riktigt så. Det blev ännu bättre. =)

Jag åkte till Jakobsbergs centrum på hemvägen, bara för att kolla om jag kunde hitta nån mer födelsedagspresent till Dennis som fyller år imorgon. Visst hittade jag det, men inte bara. Jag hittade även en supersnygg höst/vinter jacka till mig själv, och två toppar. Ops, jag som har shoppingförbud. Men det är så jäkla skoj att shoppa...
Men nu får det vara stopp på det ett tag. Ska ner minst 5 kg först innan. Men en jacka måste jag ju ha, det ska ju tydligen bli kallt i vinter...

Inga kommentarer: