onsdag 20 oktober 2010

I'm blessed

Ok så här är det. Jag vet att det högst sannolikt inte kommer att hålla i sig, men jag försöker att njuta av det så länge det bara går.
Nu pratar vi sömn. Junia sover hela natten, från ca 21-22 till ca 6-7 på morgonen. Några gånger under natten grinar hon till, men då är det bara för mig att slå ut med armen och leta reda på nappen som troligen åkt ut. Eftersom hennes säng står intill mig.
Sen på morgonen så vaknar hon, jag plockar upp henne i vår säng, sen ammar jag lite och sen somnar vi oftast om. Så frukost kl 10 är det vanliga. Vilken underbar unge säger jag bara!
Och ikväll bjöd hon på en enorm skrattfest. Hon garvade högt och troligen hjärtligt åt Dennis som fjantade sig. Jag lyckades fånga det på video. Lovely!
Vilket hjärtegull jag har!!!

På fredag blir det ut på restaurang för oss, bara jag och Dennis. Kan nog behövas, jag hoppas att det inte blir pannkaka av det. Har ju legat lite spänning i luften nu ett tag. Men hepp, nu är det positiva tanken som gäller. Me like life!!!

Inga kommentarer: