torsdag 26 juni 2008

Another weekend

Snart fredag, min helg är fylld med en massa skoj och en massa kul folk att träffa. Imorgon kväll ska vi ut och käka på Patricia och njuta av god mat och gott att dricka. Hasse har fyllt år och det ska firas på allas vår fjolljolle. Får ev med min syster och hennes sambo.
Lördagen bjuder på en nice picknick i solen ( för visst kommer det bli en underbar och solig helg? ) i Hagaparken. Massa vänner och förhoppningsvis god mat.

Men först ska jag överleva fredagens intervju. Ska på min andra intervju inom primärvården Stockholm. Så håll tummarna kl 15.00!
Blev telefonintervjuad av sjukgymnasten från Huddinge idag, så det var ju oxå andra intervjun, men jag har lite svårt att ta mig till Stockholm för intervjuer på ... Så det är ju lite begränsat, men det funkar via telefon oxå.

Nu ska jag äta lite hallon och sen läsa ut min bok jag precis läser.

Inga kommentarer: