torsdag 29 maj 2008

Snart helg!

Idag var det dags för del två av min OMT kurs steg i, E:2. Fullproppad av info och en massa nya "moves" att ta till sig. Tyvärr har jag haft smygmigrän i över ett dygn nu som inte vill ge med sig. Brukar kunna få det av stress, lite sömn och allmän otrivsel. Det kan nog vara en blandning av samtliga.
Jag blev fullständigt slut i huvudetefter dagens fukkspäckade schema. Satt och förtvivlat spände upp ögonen för att inte somna, men det var stört omöjligt i slutet av dagen. Ett tips till framtida kurser är att servera kaffe på eftermiddagen och inte bara frukt. Koffein är nodvändigt!!!

Nu slappar jag framför datorn med frukt och återigen frukt. Massa nektariner och äpplen som är godast nu på försommaren.
Imorgon är det äntligen fredag och det innebär hemfärd. Den här veckan har gått snabbt och det har varit full rulle. Nu ser jag fram emot en skön helg med bla lunch hos svågern och hans familj, då ska öronpropparna med. Sen hoppas jag att det kan bli en sväng till föräldrarna, det var ett tag sedan jag var där nu.

Nu ska jag kolla på So you think you can dance finalen.

Inga kommentarer: