tisdag 8 mars 2011

Härliga mars

Februari försvann i ett naffs, precis som januari.
Jag försöker verkligen njuta av varenda dag som passerar. Lite mindre njutbart är dagarna med magsjuka som har passerat, men min föhoppning är att det stärker Junias imunförsvar.

Nu i mars kommer det det vara en massa skoj som sker. Skidresa med syster till Kungsberget, där vi ska bo på spahotell i 3 nätter och på dagarna åka bräda. Supernice. Ser fram emot god mat och trevligt sällskap. Jag ska sen checka in på Clarion Sign hotell och få lite behandlingar, superskönt. Jag ska upp till Luleå och se lite mer av norra Sverige, ska på årsmöte i 2 dagar. Där jag även kommer fira min födelsedag.
Förhoppningsvis ska jag även få en utekväll med Dennis, ganska omgående. Vill sitta i lugn och ro och äta god mat och dricka gott.

Många dagar att njuta av och vara tacksam för.
Imorgon blir det äntligen tandblekning, hoppas att det kommer bli synbar skillnad.

Nu ska jag laga ugnspannkaka och mysa lite mer med Junia!

Inga kommentarer: