onsdag 30 september 2009

Nya huset!


Nu har vi flyttat in i huset! Lite kaos är det minsann, men vi har ju hela livet på oss att komma iordning. Det primära är fixat, dvs vi har någonstans att sova och vi har mat. Sen har vi ju internet och lampor. Så mkt mer behöver man ju inte till en början. Orken är även slut, så är det när man dras med förkylning och konstant trötthet. Igår gick jag hem tidigt från jobbet, med migrän och kolossal trötthet. Sov 13 timmar utan problem. Är inte särskilt piggare idag, men har ingen huvudvärk.

Alldeles nyss kom mammas kollega förbi och lämnade en flaska vin och en blomma som välkommen-present. Henns son och hans familj bor i byn. Så jag fick träffa ett av barnen.

Har även påbörjat min vita månad. Det kom ett litet wake up call när vi var i Amsterdam, vi spelade ett relationsspel och mina alkoholvanor kom upp, jag trodde jag hamnade på 2-3 ggr/månad. Men alla andra hade tippat på 2-3 ggr/vecka. Och när jag tänkte efter så insåg jag att det nog stämmer... Så nu blir det en vit månad, och förbättrade levervärden. =)

Amsterdam var förövrigt väldigt nice. Solsken, massa fina promenader och massa god mat. Sen fick jag träffa Sanne igen, som jag läste med när jag bodde i Amsterdam. Jag hoppas hon nappar på min inbjudan och kommer till Sverige snart.

Nu ska jag nog orka plocka upp lite mer kläder och skor.

Inga kommentarer: