onsdag 6 februari 2008

Tryggare kan ingen vara...

Jag fick för en stund sen besked om att det varit inbrott i mitt rum på jobbet. Att de har rört runt en massa, men trolligen inte tagit något. Men de tar ju av min trygghet. Jag har ett relativt utsatt rum i en ände av huset som ligger lite väl "skyddat". Jag brukar vara en av de som stannar kvar längst om dagarna, så jag är en hel del ensam där. Tidigare under dagen hade det varit tvp skumma typer som gått omkring och rotat i vårat konferensrum. De hade stuckit innan polisen kom, och samma natt så bryter sig någon in i mitt rum. Det kan ju vara samma personer.
Ska dit imorgon bitti och se hur det ser ut. Min chef skulle snygga till lite idag, men jag förbereder mig på det värsta. Alla mina papper som jag har i olika system, det kommer säkerligen vara kaos.

Jag som hade tänkt träna ikväll, ska ju vara duktig och köra igång med träningen nu, men nu tappade jag lite sugen. Eller är det kanske bara ett svepskäl för att slippa...

Inga kommentarer: