måndag 12 juli 2010

Redan juli... jag hänger inte med.

Risken är överhängande att bloggen numera kommer i sjätte hand. Har alldeles för mycket mys att syssla med för att sitta och hänga över datorn.
Sen är det på tok för hett för att sitta och hänga i skinnsoffan, så det blir inte mycket skrivet då heller.
Jag har flytt hettan genom att spendera dagarna hos mina föräldrar, de har både markis, fläkt och svalare läge på altanen. Så där har jag och Junia mått som prinsessor.
Idag är det något svalare ute, men jag ser mer bävan att molnen börjar skingra sig. Det är första gången på väldigt länge som jag äter frukost innan kl 12, så risken är ju att denna dagen blir exakt lika het som föregående dagar.

Idag ska här bli saker gjorda, både städning och handling. Det är bra att ha gäster, så man just får dessa saker gjorda.
Imorgon ska jag äntligen klippa mig. Har inte gjort det sedan mars... Men hur vill jag se ut? Ja inte som den soppkvast jag har nu. =) Men det blir säkert bra, om nu frisören som Dennis valt till mig är bra? =)

Igår förrgår började vi med napp till Junia, härliga tider. Jag kan vara lite mer självständig och inte uppleva det som att jag sitter fast vid henne konstant, (även om det är mysigt, så är det en aningens för varmt just nu).

Nu var det en liten dam som vaknade och kräver mammans odelade uppmärksamhet.

Inga kommentarer: