fredag 15 januari 2010

Fredagsmys...

Fredagskvällen är äntligen här. Jag har bänkat mig i soffan framför dator och tv, väntar in sambon som har svårt att släppa greppet om jobbet (som vanligt). Ska ställa mig vid spisen och tillaga en viltsoppa på renskav, mums. Sen blir det bara sega, sega och sega. Denna veckan har varit tuff, inte en andningspaus mellan patienterna och en jäkla massa nybesök. Finally fredag helt enkelt.

Morgondagen blir kantad av städning, handling och sen slappt socialt häng på kvällen. Ska bara fundera ut vad för storslagen middag jag ska slå till på. =)

Och söndagen, då ska jag knappt lämna sängen. Slappardag! Måste passa på att lyxa med dessa lata sköna dagar medan jag kan.

1 kommentar:

Camabo sa...

Ja, slappardagar blir det inte många sen. Fast är du smart så ser du till att alltid ha nån hemma på besök som kan gulla med bebben medan du sover ;o)