onsdag 27 maj 2009

Snart är ännu en månad slut....

Maj är snart slut, maj har inte bara varit skit och slit.
Det har tom hunnits med en utekväll, på krogen för första gången på år och dar. Dansade och skrålade med Helle och Kim på karlsson & company... Jepp, nu är det officiellt, det är nu man är gammal... Lite folk var det tyvärr, men det var skönt att känna sig ung, eftersom vi troligen var yngst på dansgolvet.
Sen har det blivit en tur i Sveriges vackraste park, nämligen Marabouparken i Sundbyberg.

Imorgon är det examination för min del, kanske därför jag sitter kvar vid köksbordet och inte vill gå och lägga mig... Ska börja med att kl 9.00 redovisa vår poster och sen ta emot kritik. Sen kl 14.40 ska vi redogöra för den kritik vi har hittat i den poster som vi granskat. Och kl 15 ungefär så är jag klar med mina moment på kursen. Så på fredag kan jag bara sitta och slölyssna och koppla av.
Sen ska jag ta tag i alla andra delar av mitt liv som släpar efter.
Tex mitt fackliga arbete, som tyvärr blivit lidande de senaste veckorna...
Sen kanske jag ska ta och få ordning på min ekonomi... Men det är ju trist, det är ju definitivt roligare att shoppa som om det inte finns en morgondag...

Men ok, nu ska jag slita mig och krypa ner. Ska bara...

Inga kommentarer: