fredag 27 juli 2007

Snart åker vi!!!

Igår kväll blev vi hux flux uppbjudna på sallad och vin hos grannen 4 trappor upp. Med lite av hans bekanta. Vi avnjöt smarriga lax och kycklingsallader. Trevlig kväll med trevliga människor. Kul att ha bra kontakt med grannarna.
Jag har inte packat än. Och har ingen större lust att göra det heller. Men lusten kanske kommer så fort jag får ångest och inser att vi snart åker. Jag ska vara utan min kisse i 3 veckor. Nästan lite länge som jag var i Amsterdam, fast nu blir det inte på raken. Men ändå.
Imorse var vi uppe i ottan och tog en tur till Sollentuna och sen vidare till Barkaby handelsplats. Dennis köpte nya sandaler och vi införskaffade billiga städprylar på Rusta. Sen unnade sig Dennis en laptop, en super nice sak från HP. Jag vill oxå ha!!!!

Inga kommentarer: